8.01.2010

Depeche Mode

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er kæmpefan af Depeche Mode! Og nu har jeg lige siddet og overført billeder fra mit kamera til min nye computer, og der er nogle billeder fra Depeche Mode koncerten i Göteborg i februar, som bare er helt fænomenale - hvis jeg nu (som fotografen) selv skal sige det! :D

Koncerten var en lille intimkoncert, og vi var kun 4500 mennesker. Jeg så både koncerten i Malmö og den i Göteborg. Det var to gode aftener i februar med min kære far, som er den mand, der har introduceret mig til Depeche Mode. Jeg har hørt dem helt siden jeg var barn, og har til tider været træt af det, men alt i alt er jeg blevet kæmpefan, og det er jeg sgu glad for!

Deres koncerter er altid fantastiske, og koncerterne i Malmö og Göteborg var slet ikke anderledes! Jeg så dem også gange 2 i januar med min far. Har i alt set 7 Depeche Mode koncerter i mit liv! Sådan! Men her er lidt billeder fra min 7. koncert i Göteborg.


Det her billede er nok min favorit! Elsker den måde Dave Gahan står på, og modtager de skrigende fans' bifald! Det er fantastisk.


"Sing it!" har han formentlig lige råbt, inden han rakte mikrofonen ud mod et syngende publikum - for selvfølgelig kender vi hvert eneste ord af hver eneste sang!



Dave i en nøddeskal! Han er altid så nydeligt klædt på, når de træder på scenen, og det holder også gerne i de første par sange, men herefter kampsveder han så meget, at han hurtigt ender i bar mave! Her igen ude for at sætte publikum igang!



Det sidste billede her er bare sødt, fordi Martin også er med på. De to er så skønne på scenen sammen, de giver den virkelig gas!

Et forsinket tak til Depeche Mode for en fed aften, som jeg aldrig glemmer!

No comments:

Post a Comment