7.31.2010

Law School and Starbucks - the perfect combination!



På vej hjem fra Fyn i dag, gjorde vi lige stop i 7-Eleven ved Valby station - og så fandt jeg denne fantastiske skabning - en Starbucks Latte til kun 15 kr.! BONUS! Kunne huske, min kære veninde Anne havde fortalt mig, at hun var blevet afhængig af disse små treats, så jeg måtte bare prøve en. Må sige, at jeg bestemt ikke blev skuffet! Kunne godt bruge et par stykker mere...

Mens jeg sad og nød denne lille latte, åbnede jeg det længe ventede brev fra KU. Selvom jeg godt vidste, at jeg havde det krævede snit og alt det der, var det stadig en super nervepirrende følelse at åbne det! Men blev så super glad, da jeg læste de første ord:

Du tilbydes hermed en studieplads på Københavns Universitet på 10410 Jura


Wuhuu! Happiness helt ind i hjertet! Da jeg havde læst dette, gemte der sig endnu et par siders velkomstbrev fra Det Juridiske Fakultet, der startede med ordene:

Kære nye jurastuderende

Velkommen til jurastudiet og Det Juridiske Fakultet ved Københavns Universitet!




Her er de gyldne sider, som lige har forudbestemt de næste 5 år af mit liv. But I love it!

So it's official... Nu vil jeg takke ja tak til min studieplads på KU, det skal man jo gøre elektronisk. Super smart. Så det vil jeg gøre nu. Et stort øjeblik...

1 comment:

  1. Wow! Latte til 15 kr. på in 7-11? Say it ain't so!

    ReplyDelete