8.19.2010

Well, hello there President Reagan!

I går besluttede Jonas sig for også at købe en Nook. Så vi gik igen ind i Barnes & Noble for at købe en til ham. Hende, vi købte den af, var en typisk amerikaner, der selvfølgelig også prøvede at sælge en til mig. Men jeg måtte jo skuffe hende med, at jeg allerede havde en i forvejen, hvortil hun udbrød:
Oh, my God! Then you're a Nook-couple! Ihh, I'm sooo excited!!!

Det kunne vi jo kun grine af, for det lød utroligt sjovt! Hun var virkelig flink.


Jonas er også blevet rigtig glad for sin Nook. Jeg har downloadet The Count of Monte Cristo til den (og ja, det var lovlig download, fordi den er så ooold!), og den er faktisk meget godt! Dog super lang. 1014 sider! Og 1 side på Nook svarer til ca. 2½ skærmbilleder, så det kan godt gå hen og tage mig lidt tid at læse den.

I mandags tog vi Uptown for at se museer (pluralis af "museum" (jeg HAR slået det op), men det ser godt nok skørt ud på skrift...), for der ligger de alle sammen: The Museum of Natural History, Guggenheim, Whitney Museum of Art og The Metropolitan Museum of art. Meeen, de holdt selvfølgelig ALLE sammen lukket om mandagen! Og eftersom vi gik rundt til det hele, tog det hele dagen at finde ud af, at de var lukket. Så vi måtte gå hjem uden at opleve noget den dag...

I dag havde vi dog planlagt at stå tidligt op og se de ovenstående museer, og havde sat vores vækkeur til kl. 8. Meeen, vi sov lidt for længe, faktisk helt til 13.45. Well, når man nu alligevel skal sove for længe, så kan man ligeså godt gøre det ordentligt!

Vi tog i stedet på Madame Tussaud's Wax Museum i stedet! Vi havde fået en VIP ticket med 5$ Discount af vores favorit portier på hotellet, Sean, og han påstod, at det var suuuper fedt! Så jeg havde egentlig lidt glædet mig, men jeg blev godt nok skuffet, da vi endelig nåede frem. Mest fordi, jeg egentlig ikke kendte så super mange af dem, der var udstillede, og fordi der var sygt mange mennesker, der skulle have billeder af dem selv med ALLE de der skide voksfigurer. Mig og mange mennesker, tsk... Jeg endte hurtigt med at blive lidt irriteret!

Men så mens jeg stod og brokkede mig over, at de havde Fidel Castro, den kommunist, fik jeg øje på et kendt ansigt! President Reagan! Juhuu! Det var fedt at møde ham. ;) Jeg tog et billede med ham, men min ledning til mit kamera er blevet STJÅLET (måske er den bare væk i min rodede kuffert), så det må vente!
Jeg var dog lidt skuffet over, at de ikke havde Christina Aguilera, jeg havde sådan glædet mig til at tage et billede med min kæmpeidol. Skod! Jeg googlede museet, da vi kom hjem, og der står, de har Leonardo DiCaprio! HVOR!? Ham så jeg ikke! Ham ville jeg også godt have haft et billede med, den hottie!

Jeg var generelt lidt skuffet over Madame Tussaud's, men sådan er det vel, når man ikke følger med i Hollywood-sladder. I morgen tager vi nok vores museums-crawl uptown, hvis vi kan komme op! :D

Have fun!

No comments:

Post a Comment