8.01.2010

Admitted to Law School

Fik jo tilbudt studieplads på KU på jura, så nu har jeg også takket ja tak til min plads. Det var der selvfølgelig ingen tvivl om, at jeg ville, men det er altså bare så stort nu, får nu går jeg faktisk på KU - sådan officielt og alting! Jeg gemte et billede derinde fra, for lige at kunne vise det frem herinde:



Så nu er der no turning back, jeg skal læse jura på KU. :D Jeg er så excited, at jeg slet ikke tænker på andet! Vil også lige ønske alle andre tillykke, som er kommet ind i KU! Jeg glæder mig til at studere med jer! Især med den søde Amse, som også er kommet ind! Og med Linn-babe, der også er inde, og Eric! Det bliver sgu nogle gode 5 år i hjertet af København!

Nu vil jeg tage på arbejde... 4 arbejdsdage tilbage, så er jeg officielt på ferie! I New York City! Life's good!

No comments:

Post a Comment