8.06.2010

Shoe designer at Nelly.com!

Siden jeg stod op, har jeg hygget mig inde på Nelly.com med at designe sko! De har nemlig en lille konkurrence igang, hvor man skal designe en sko. Denne sko kan de andre brugere så stemme på, og den sko, der har fået flest stemmer, vinder! 1. præmien er et rejsegavekort på 20.000 kr., den sko man har designet, et gavekort til Nelly.com på 10.000 kr., en gaveæske fra Pieces til en værdi af 5.000 kr. og så bliver ens sko selvfølgelig solgt på Nelly.com i ens eget navn! Det er jo for crazy... Så deltag i konkurrencen her!

Så i dag har jeg designet 4 par sko! Og det har været meget sjovt... Jeg har valgt selv at finde et mønster, i stedet for at tage de dyre- og skindprint, som Nelly.com har stillet til rådighed. Udfaldene er blevet ok, synes jeg, og det er nu egentlig meget sjovt!



Jeg er selv mest til parret i øverste venstre hjørne, og det er da også det par, der har fået flest stemmer so far! Der er et hav af muligheder inde på siden, og jeg synes helt sikkert, at det er en mega fed konkurrence, som alle burde deltage i!

Jeg ville også blive super glad, hvis nogen ville stemme på mine sko, så jeg er tættere på at vinde præmier! :) Hvis I vil stemme, så kan I bare klikke her! Husk, at man kan vælge, hvor mange stjerner, man vil give, og det antal stjerner, man vælger, svarer til de points, man får! Enjoy!

2 comments:

  1. Dem i de øverste venstre hjørne synes jeg nu også er de fedeste - Som jeg desuden også rigtig godt gad gå med!

    ReplyDelete
  2. Du skal være så velkommen til at give dem en stemme, Nina! :D Hvis de vinder, kan du købe dem! haha. :D

    ReplyDelete