7.30.2010

University!

ENDELIG blev det den 30. juli - dvs. dagen, hvor man får svar på, om man er kommet ind på sin videregående uddannelse. Jeg søgte ind på jura på Københavns Universitet, så jeg var spændt på, om jeg var kommet ind! Jeg blev nemlig lidt sløv til sidst på gymnasiet og fik ikke de karakterer, jeg kunne have fået, så endte med et snit på 8,7 efter at have ganget med 1,08 (en bonus, man får, hvis man søger ind på en videregående uddannelse inden for 2 år efter, man er blevet student.)! Så det var jo ikke det bedste snit i verden...

Snittet for jura på KU var sidste år på 8,0, så selvfølgelig regnede jeg med at komme ind. Snittet i år steg dog til 8,3, men heldigvis ændrer det ikke på, at jeg er kommet ind! I morgen skulle jeg meget gerne få et brev fra KU, og så skal jeg bare takke ja tak til min plads, og så er jeg jurastuderende på KU!!!

Watch out, University of Copenhagen, I'm gonna be around for the next 5 years!

No comments:

Post a Comment